Ett år äldre

Då har man blivit ett år äldre...igen.
Hinner inte riktigt med faktiskt. Men det blev en fantastisk dag igår. Frukost och paket på sängen, sen bjöd jag på tårta på jobbet och sen väntade en överraskning på kvällen som min familj var så hemliga med.
Jag förstod verkligen ingenting vad de hade hittat på men överraskningen var en helkväll på Wallmans salonger i Helsingborg.
Det blev en kanonkväll med 4-rätters supergod mat, drinkar och show under hela kvällen. Temat var 80-tal blandat med lite julinslag.

Det roliga på Wallmans är att det är showartisterna som också är dem som serverar. Min pappa hade kläckt ur sig till vår servitör under kvällen att vi firade min födelsdag och det blev uppmärksammat senare på kvällen när jag hamnade på storbildsskärm och blev intervjuad och slutligen sjöng alla både artister och publik Steve Wonders "Happy Birthday" för mig och så fick jag ett fint Wallmans-pannband som jag kunde ha på mig under kvällen.
Ja, det var helt fantastiskt! Tack underbara familj + sambo för en superkväll.







Kommentarer
Postat av: M

Grattis!

2011-11-17 @ 15:17:34
Postat av: Jill

Grattis!!

2011-11-18 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0