Höstläsning



Denna bok sägs vara det bästa som har skrivits om hundars beteende. Mängder av kända etologer och beteendevetare rekommenderar denna bok och beskrivs som ett måste för oss som håller på mycket med hundar. Idag damp den ner i min brevlåda, så nu har jag att läsa i höstmörkret.
Jag har bläddrat i den och bilderna är helt fantastiska och även beskrivningarna.

Läs mer: http://www.canis.se/nettbutikk/omtale.php?id=BOK255

Jag har börjat smygträna lite med Lucy inför vår terapihundsutbildning som börjar om två veckor. Jag är lite rädd att vi inte ska passa in. Jag vet ju inte till 100% vad som förväntas att Lucy ska kunna, men lite har jag läst mig till och det har vi redan tränat in ganska bra. Jaja, vi har ju ett år på oss att hinna lära in alla saker innan utbildningen är slut, så det hoppas jag vi ska klara. Varför jag gett mig in på detta vet jag inte, men det blir säkert kul med lite nya erfarenheter. Inget som har med hund och göra kan ju vara tråkigt och det känns längesedan som jag gick någon såhär lång utbildning nu, så det är hög tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0