Höstmys


Några fynd från Ullared. En ljuslykta och små tavlor som jag själv har scrappat ihop. Jag är en höstälskare av den anledningen att det är så mysig årstid att sitta inne och pyssla, samtidigt som det kan vara underbart att vara ute i naturens vackra färger. Just nu är det fantastiska höstfärger på träden.
Det fick vi njuta av i dag när vi var och spårade i en bokskog.

Det gick väl inte lysande på spåret idag. Lucy hade lite svårt i vinklen och över stig tyckte hon var jätte konstigt. Raksträckorna är inga problem, så vi får träna mer på det andra.

Dixie var så taggad på att få spåra idag så hon kunde inte varva ner när det var hennes tur. Hon gick ut i ett rasande tempo så den första tredjedelen av spåret blev inte så bra. Men efter det hade hon lugnat sig och kunde ta den sista biten.
Men jag kunde ju ha tänkt på att göra av med lite energi med henne innan spåret så hon hade varit i lagom nivå när vi skulle börja, men det får bli nästa gång.

Dixie började löpa igår som jag misstänkte. Så nu är väl snart cirkusen igång här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0