Lucy på G....men

Idag har Lucy varit glad, lekt mycket med Dixie, dragit i kopplet och allt sånt hon gör när hon är som vanligt =)
Hon är helt bra i magen och jag är mycket glad för det.

Hon har varit på hugget med att få träna idag också, så där himla på G så man bara blir helt lycklig när man ser henne. Det är min Lucy! Hon är tillbaka!

Men vad händer? Jo det börjas ju skjutas skott direkt när vi ska sätta igång och träna. Oturen förföljer oss.
Det var nästintill skrattretande. Lucy kunde jobba, men tappade svansen och blev låg.
Aldrig tidigare under dessa snart 2 åren har vi råkat ut för så mycket skott som vi gjort på dessa 8 dagarna.

Jag satte in henne i bilen och tränade Dixie ett tag i stället. En superladdad hund som gör vad som helst för att få träna. Hon var riktigt grym idag, ja som hon alltid är!
Dixie skiter i allt vad skott heter. Hon är en sån hund som skulle kunna sova på rygg utomhus klockan tolv på nyårsafton.

Sen tog jag ut Lucy bara för att träna just skott. Men då kom det bara ett enda skott så resten av tiden kunde vi köra på som vanligt. Då var hon superglad och på hugget.

Jag har hittills inte kunnat träna skotträning hemma eftersom Lucy varit dålig, men så fort jag känner att hon är i form så ska vi sätta igång, för detta kommer hon fixa.
En vacker dag kommer hon älska skott när vi har tränat detta färdigt!

Men det var roligt att se att hon börjar komma tillbaka! Min älskade lilla vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0