1,5 år

Grattis Dixies och Baxters valpar i vår ädelstenskull som blir 1,5 år idag!
Och tack alla valpköpare för att ni sköter dem så bra!

Och vad händer här idag då? ja inte mycket. Jag har inte jobbat idag heller och inte kunnat åka iväg på kurs.
Det känns lite lite bättre i kroppen idag, bara nacken som gör ont fortfarande och lite i länden.
Det känns bara jobbigt med allt och det dyker upp bilder från olyckan i huvudet hela tiden både dagar och nätter och så tänker jag på hur illa det hade kunnat gå.

Nu när det ska fixas med alla försäkringspapper och sånt så är det ännu en fördel med att hundarna satt i bur. Hade de inte gjort det hade vi inte fått ut något på deras försäkring och i andra fall kan det även vara svårt att få ut något på sin egen och på bilförsäkringen om det finns djur lösa i bilen.
Jag får skaffa säkerhetsbälte till dem tills vi fått tag i någon ny bil, för min bur går inte in i någon annan bil eftersom den var specielbeställd till just min bil.

Men jag kan ju rekommendera stället där jag köpte buren, för nu vet jag att deras burar håller och mycket prisvärda!
http://www.hundburar2008.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0