Tillbaka till verkligheten

Idag var jag på jobbet igen och där ligger jag lite efter nu, så det får bli hårt jobb i veckan.
Ryggen gör lite ont, men jag har varit på min första behandling idag. Vi har en tjej som sköter oss via jobbet så dit kan man gå om man har problem med kroppen.
Det första hon säger idag är:
"Nämen du är ju helt sned i din höft och svullen på högra skuldran!"
Så höften har hon knäckt till ordentligt så nu ska jag vara rak igen. Hon har även knådat och dragit och det gör förfärligt ont, men efteråt kunde jag böja mig till golvet utan smärta och det kunde jag inte innan jag kom dit, så det gjorde verkan.

Tack för alla grattisar om helgen! Jag är väldigt nöjd och nu ska vi anmäla till fler tävlingar.

Ikväll ska vi på träning och jag tänkte börja med lite skyltar i avanceradklassen. Där kommer det nämligen utmaningar och det är alltid roligt med lite utmaningar =)

Jag har kört bil idag för första gången sedan olyckan och det gick bra.

Det kan ordna sig så bra så att jag kan ta en av företagsbilarna. Även det en ford och det är till fördel eftersom min hundbur faktiskt passar i den också. Dessutom är den 10 år nyare än min gamla. Tills vidare får jag ha den i alla fall, sen får jag väl köpa loss den när jag fått mina försäkringspengar.
Det hade varit perfekt om det kunde gå så lätt, för då vet jag vad jag får för bil.

Jag ska boka en tid för ultraljud nästa vecka, så får vi se om det finns några valpar i Lucys tjocka mage.
Hon är lite för tjock just nu. Men hon är så fruktansvärt hungrig och gråter i flera timmar i väntan på att det ska bli middagstid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0