Mot värmen!

Nu kommer det vara tyst i bloggen en vecka, för tidigt imorgon bitti sitter vi på planet till Turkiet.
Det ska bli jätte härligt att komma iväg till lite sommarvärme, kanske lite för varmt? Vi får se...
Men jag har redan börjat sakna hundarna som vi har lämnat till mina föräldrar nyss och jag tycker det är väldigt jobbigt att vara utan dem en hel vecka, ja det är jobbigt nu också. De betyder allt för mig mina fina ögonstenar!
Matte kommer sakna er!
 
Men ska försöka njuta till fullo av det här:
Alanya
Alanya by night
 
Vi hörs om en vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Jessika Björk

Önskar er en underbar vecka i Turkiet och ta gärna med lite värme hem till Sverige ;)

2012-07-17 @ 23:17:44
Postat av: Gunills

Hej
Hār kommer hälsningar från luleå . Ha det bāst nu på semestern.
Kram från oss alla spec från lullaby Juni:-)

2012-07-20 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0