Bialitt

Vill först bara säga att det inte går att ringa till min mobil, jag vet inte varför? Ni som vill nå mig kan mejla eller ringa hem 0431-366 300 tills jag löst detta mysterium.

Idag har det som vanligt varit full rulle för valparna. I förmiddags var min kusin här med sin familj och Tova och hennes jämngamla kompis lekte med valparna. Valparna gillar verkligen barn! Tova kommer bli en så duktig matte till vår Timja, hon flyttar nästa helg.

Och i eftermiddags när alla valparna hade sovit en lång stund så åkte vi med hela gänget till vårt Hundcenter Bialitt där det vankades grillad korv och massor med människor som väntade på att få se valparna.
Valparna sprang runt som de ville mellan alla människor och barn och gosade med alla som ville gosa :)
De är totalt orädda! Underbara valpar! :)

Jag hade med kameran men glömde ta bild, det var så roligt att träffa alla mina hundvänner :)
Snart kommer vi och tränar med er igen, det ser jag framemot och det finns nog två lurviga till som gör :)

Har jobbat på mitt häfte som jag ska ge till mina valpköpare, Hm, det blev 21 sidor tips med "bara" det viktigaste. Oj! Ni kommer väl somna på sidan två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0