Varning!

Dixie mår idag jätte bra och är som vanligt, så nu hoppas vi hon låter bli att äta gräs. Tyvärr verkar det vara lättare sagt än gjort, det finns ju gräs överallt!!!
 
Hur som helst så måste jag tyvärr gå ut med en varning idag angående den bilburstillverkare som jag har rekommenderat till alla.
När jag beställde för några år sedan gick allt hur bra som helst, jag är jätte nöjd med buren, med leveransen och med tillverkaren som var mycket lätt att få tag på.
 
Men det verkar vara anorlunda nu. Har hört från flera håll att de inte får någon bur fast de har beställt, i vissa fall vill han ha förskottsbetalning, men köparna får ändå ingen bur. Vissa som har beställt får inte ens någon bekräftelse. Och dessutom är han omöjlig att få tag på!
Och så här kan det inte gå till! Jag har försökt få tag på killen idag, men utan resultat. Har skickat ett långt sms i alla fall och hoppas han läser och tar åt sig. Jag känner mig väldigt skyldig själv som har rekommenderat honom, men nu måste jag ta avstånd från detta. Jag har tagit bort länken till hans hemsida och nu hoppas jag bara att han kan leverara de beställningar som är gjorda så att vi alla bara kan lägga detta bakom oss sen.
 
Förlåt till alla som jag har rekommenderat honom till! Det kommer inte hända igen. Men tråkigt är det eftersom burarna är riktigt bra och mycket prisvärda.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja just ja, jag har ju inte fått någon bur....
Tur man inte förskottsbetalat!
Synd när det blir så...

2012-06-30 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0