Lite ångest

Tiden springer iväg och jag hinner knappt med.
Jag har tusen saker på min "att-göra-lista" men hinner knappt bocka av en grej förrän det har kommit två nya.
 
Jag har inte fått ordning på hundarna inför helgens utställningar. Vet inte hur jag ska hinna? Har lite smått panik över det. Vi åker i morgon.....
I natt kunde jag inte sova för jag låg och tänkte på vad domaren ska säga om hundarna. Tänk om han tycker att de  är det fulaste han har sett.
Den domaren som ska döma på lördag var samma domare som dömde i Stockholm förra året och då tyckte han Lucy var lite för mullig. Det lär han ju tycka nu också för hon har nämligen inte gått ner ett enda gram sedan dess.
 
Han var ganska hårthänt också och knuffade till Dixie för att testa henne. Hon vinglade till lite av knuffen och då fick hon i kritiken att hon kunde ha stått stabilare.
 
Så vi får väl se hur det går. 7 barbeter är anmälda på lördagen och 6 på söndagen. Då är det annan domare.
 
Det ska bli roligt att träffa vänner och valpköpare. Lucys valp Helmuth ska ställas ut i valpklassen och Alma med familj kommer dit och tittar.
2 valpar till ska ställas ut i helgen men på olika utställningar så vi får väl rapportera om resultaten på söndag kväll.
 
 
Nu har jag inte tid att sitta här en sekund till. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Nu ska du inte oroa dig Maja - dina hundar är fina, oavsett vad domaren tycker! :D Var ska ni ställa någonstans? =)
Lycka till!
//Karolin

2012-11-02 @ 16:13:39
URL: http://www.rambomicatyra.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0