Tre hjärtan

Mina tre fina hjärtan <3
 
Timja är här och busar med sin mor idag (precis som varje måndag). De har öppnat upp vallarna runt citadellet för vintern och då blir det såklart mycket spring och lek för hundarna där. Timja och Lucy har sprungit och brottats som galningar där idag. Timja är tuff mot sin mor. Lucy är den som blir fälld och ligger på rygg och sprattlar. Dixie bryr sig inte om dem, utan går vid min sida och frågar om vi inte kan träna lite istället :)
 
Idag fick jag ett fint kort i brevlådan av Karl-Johan och Anna och deras valpar. Tack snälla ni :)
 
 
 
 
Önskar er en trevlig månsdagkväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Janni

Vilken underbart trevlig blogg du har!! Hittade hit tack vare den där blogglistan på Häromi (grattis till det förresten), och ska nu sätta mig ner och läsa lite här. Superfina hundar! =D

2013-12-07 @ 18:45:14
URL: http://hipstermutt.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0