Hej måndag!

Jag hälsar den nya veckan välkommen.
Helgen har varit trevlig. I fredags blev det först hundträning i Halmstad. Gick sådär med Lucy och strålande med Dixie.
Sen blev det bio på kvällen. Jag fasar alltid lite för att gå på bio, jag blir så trött och har svårt att hålla mig vaken och denna gång var inget undantag. Men filmen var nog bra egentligen, Django eller vad den nu hette :)
I lördags var det spelkväll med vänner och igår blev det långprommis och sedan Nils Holgersson musikalen i Helsingborg där min syster är med.
 
Idag är lilla loppan Timja här igen. Hon ska vara här varje måndag nu och det är jätte roligt förståss.
Jag har redan tränat med henne, både lossträning och utställningsträning. Sedan förra passet så har det gått i rasande fart fram. Idag kunde hon stå still ganska länge :) Så i stundens hetta passade jag på att anmäla henne till Malmö :)
 
Här vilar mor och dotter i sängen där det enligt husse är hundförbud. Detta förbud hävs så fort husse går till jobbet på morgonen och träder i kraft igen på kvällen när han kommer hem :)
 
Bilder från promenaden igår. Fint väder till havs. Det är inte ofta det är så klar blank is på havet.
 
Dixie är på bushumör som vanligt :)
 
Ikväll blir det lydnadsträning igen. Full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0