Upp och ner

Ibland blir det inte som man har tänkt sig med livet. Från en dag till en annan kan allt ändras. 
På det trygga stabila golvet jag nyss stod på låg visst en matta som någon rykte bort.
Man blir chockad, man blir rädd, det gör ont, och man vet inte riktigt hur man ska ta sig upp på bästa sätt. Allt är helt enkelt upp och ner!
 
Min värld just nu 
 
Jag trivs bäst med fötterna på jorden och för att försöka få det på rätt håll igen så sitter jag och planerar min höst med saker att se fram emot.
 
Snart är det augusti och då finns det redan mycket roliga händelser inplanerade, mycker planer för Lucy till en början.
 
  • Privatlektion för Jenny Wibäck i tävlingslydnad som jag och Lucy ska åka på tillsammans med Emelie och Lycka
  • Jag och Lucy börjar på agilitykursen som heter "Våga tävla", så i höst ska Lucy och jag göra officiell debut i agility
  • Jag har anmält mig och Lucy till kursen "The Sky is the Limit" som hålls av Heidi Ljungbeck som kom 7:a på lydnads SM i år som riktar sig till den som siktar på lydnadschampionat eller högre (Sikta kan man alltid göra ;) )
  • Jag har anmält Lucy till 2 rallylydnadstävlingar
  • Jag har anmält Dixie till 2 rallylydnadstävlingar i mästarklass, så om ca 2 månader får vi se om vi har vad som krävs för mästarklassen :)
  • Sen planerar jag att anmäla till 3 utställningar också
Och om 2 veckor blir det en utlandssemester till den grekiska ön Kos. 
 
Det var lite om höstens innehåll som säkert fylls på efter hand. 
 
Lite träning har vi hunnit med, även om man får anpassa tiderna efter värmen. Tidig morgon eller sen kväll fungerar bra.
Härom dagen blev det t ex en tidig morgon på Ängelholms BK och såhär såg det ut när jag och Dixie tränade mästarbana. Lite missar, men det blir bättre och bättre.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0