Dag 8

Dag 8 på infleunsan och jag undrar fortfarande när jag ska bli frisk.
 
Har tvingats hitta på lite små aktiviteter med hundarna för att de ska få lite hjärngympa, men det blir inte mycket.
Tur dem är så snälla och nöjer sig med det lilla vi gör.
 
Men idag kom jag på en övning som jag verkligen kan ha nytta av. Det blir mycket tv-tittande här just nu och det är så störigt när jag går fram och sätter på tv och sätter mig till rätta i soffan och så kommer jag på att kontrollen ligger framme vid tv:n så jag inte kan byta kanal!!
 
Såhär löstes problemet:
 
 
Båda hundarna klarade det galant, så nu har jag kanske ett I-landsproblem mindre :)
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Amandes valpar från sista kullen var förbannat duktiga på att hitta fjärrkontrollen (den var ett hett objekt) När jag kopplade av så bar de ut fjärrkontrollen i trädgården:-)

2013-03-08 @ 18:52:06
URL: http://www.batterikullens.se
Postat av: Marie W

Så duktig tjej. Våran kontroll lägger vi såååå låååångt ifrån Bianca det bara går.

2013-03-08 @ 19:18:07
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Anonym

Duktiga Lucy med matte. Krya på dig nu. Kram

2013-03-10 @ 18:19:13
Postat av: Gunilla Enberg

Hej igen . Jag och teknik . Det är jag som är anonym .

2013-03-10 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0