Harlem Shake

Mina kära kollegor hade roat sig i veckan och spelat in en Harlem Shake. Det tyckte jag var kul :)
Det roligaste av allt är att det inte är så långt ifrån verkligheten :)
 
Idag är Timja här och jag har varit ute för första gången på 9 dagar. Det var inte så kul för det var svinkallt ute. Jag vill ha vår!
 
Jag har borstat Timja som börjat tova längst ner i pälsen, men hon har jätte bra päls, så det går lätt att reda ut.
Sen har jag tränat utställning med henne och jag blir verkligen förvånad över hur snabbt hon lär sig saker och hur hon kommer ihåg. Det var mer än två veckor sedan vi tränade ihop, men det som vi tränade på då, mindes hon nu, så det var bara att fortsätta och efter dagens pass såg det mycket lovande ut.
Det är väl tur det, för det är mindre än 2 veckor till utställningen.
 
Jag sitter och funderar på om jag ska åka på träning ikväll eller inte. Jag är ju inte helt bra och jag är rädd att överanstränga mig så jag blir dålig igen, men samtidigt så skulle jag verkligen behöva träna med vovvarna.
Jag kan inte bestämma mig.... Jag får helt enkelt vänta och se hur jag gör.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Be någon av dina kollegor flytta till min arbetsplats! Vi behöver dem:-)

2013-03-12 @ 20:26:55
URL: http://www.batterikullens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0