Roliga nyheter!

Nu är vårt påskfirande slut för detta år.
Under påsken har det kommit in lite roliga nyheter som jag inte haft tid att skriva om förrän nu.
 
Idag har Lucys valp Alma (Majtippans Spicy Ginger) i Danmark och matte Michelle debuterat i rallylydnad nybörjarklass och fått godkänt med 85 poäng! Jätte grattis och bra jobbat! Alma är ju bara 11 månader gammal och är redan ute och tävlar :)
 
Alma och matte Michelle
 
En annan nyhet är att Dixie blivit farmor till 7 bruna valpar som föddes natten till igår hos kennel Clayhill. Det är Dixies son Bruno som blivit pappa. Grattis!
 
Sedan har Dixie även blivit utsedd till årets utställningshund 2012 av Svenska Barbetklubben och fått ett fint diplom :)
 
 
Imorgon är det tävlingsdags för mig och Dixie. Nervöst som tusan! Men jag hoppas att jag kan komma med en god nyhet om det imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0