Trevlig helg redan nu!

Idag har jag varit hos frissan och blivit vårfin i håret. Nu är det bara våren som fattas :)
 
Har tränat lite med vovvarna. Lucy håller på att lära sig att sitta tungt på sin rumpa. Hon är ganska framtung och har lätt för att sjunka ihop i sitt-övningar, men nu ser det betydligt bättre ut.
Övningen utgår från sittande ställning, men att hon ska lägga vikten på rumpan och inte frambenen. Jag tror hon gillade övningen :)
Det kommer vi ha nytta av i lydnaden och framförallt i fjärrdirigeringen som vi snart ska börja träna.
 
Imorgon ska vi träna med Emelie + hundar på ny plats i nya lokaler. Spännande! Dixie ska få gå rallybana. Jag har ritat en egen bana med de absolut svåraste kombinationer jag kan tänka mig, så vi får väl se om vi reder ut det imorgon.
 
Imorgon kväll flyger jag till Stockholm för att delta på avelskonferens hela helgen...
 
Ja, det är fullt upp!
 
Så jag önskar alla en trevlig helg redan nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0