Skit!

Det blev ingen tävling för mig och Lucy idag :(
 
Det var utlovat uselt väder, men jag chansade och åkte till tävlingen i alla fall. Väl på plats så vräkte regnet ner så pass så det inte gick att se ut genom rutan på bilen. Och strax därefter brakar världens åskväder över oss. Det blixtrade och dundrade så marken skakade. Jag hade varit inne och anmält mig, men fick faktiskt gå tillbaka och stryka oss efter att ha väntat en timme och väderläget var oförändrat.
Det var inte värt att ta några risker.
 
Men såklart tråkigt när man nu var inställd på det. Jaja, så kan det bli.
 
Nu blir det slappesöndag istället
 

Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Oj har ni haft ett sådant oväder? Här var det lite grått och en liten regnskur under dagen men nu skiner solen.

2013-05-19 @ 18:56:21
URL: http://www.batterikullens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0