Balzac

Ännu ett glädjande besked kom idag!
Majtippans Spicy Tarragon (Balzac) som bor i Stockholm fick även han HD: A och ED 0
Jag blir så glad!
 
Fina Balzac!
 

I helgen är det dags för rallylydnads SM som detta året arrangeras av Söderåsens BK. Då ska jag dit och heja fram bästa Emelie och Vincent!
Jag hoppas jag blir frisk, för nu är jag extremt trött på detta elände. Penicillinen hjälpte inte och nu finns det inget mer att göra, mer än att vila sig i form. Om det är något jag är trött på så är det just att vila. Det är fruktansvärt irriterande att inte höra på ena örat och att bara kunna prata tyst. Men jag lovar att jag ska bli så tacksam över hur bra jag har det i vanliga fall, bara detta kan gå över någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0