Eländigt

Usch vilken eländig sjukdom som håller i sig :(
Igår vaknade jag av att jag inte kunde höra på ena örat. Var helt döv och ont som tusan gjorde det. Det blev ett läkarbesök och där konstaterades det att jag hade öroninflammation i mellanörat. Inte nog med det, så har jag stämbandsinflammation också, så jag kan inte prata heller. 
Har fått penicillinkur nu, men ännu har det inte vänt. Har ställt in min och Lucys tävling imorgon. Jättetråkigt för hon hade ju chans på titel och uppflyttning om vi hade fixat det imorgon. 
Men det finns inget att göra åt. Får leta upp en ny tävling, men planen var ju att vi skulle vara färdiga med rallyn imorgon så vi kunde koncentrera oss på allt annat, men nu får vi se till och fixa allt sen istället.
 
Jag har dåligt samvete för att jag inte har kunnat ge hundarna vad de behöver. De har inte fått någon träning :( Men jag har snälla föräldrar som hjälper till med rastningen. Det är verkligen tur de är så anpassningsbara, för de ligger bredvid mig hela dagarna utan att klaga, fast dagarna är hur tråkiga som helst. 
 
Förutom att mina föräldrar sköter rastningen av hundarna så har de även idag varit hemma hos mig och tapetserat i min lägenhet. Världens bästa föräldrar har jag! 
 
Nu väntar jag på att eländet kan vända, så jag kan återgå till allt som väntar på mig :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Usch låter inte roligt, hoppas pennicilinet verkar fort. Krya på dig nu, så får du ta igen tävlandet sedan.
Kram gunilla

2013-09-08 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0