Hälften

Idag säger vi Grattis till Per och Michelle i Danmark som fått röntgenresultatet på Majtippans Spicy Ginger "Alma"
Det blev återigen ett toppenresultat: HD A och ED 0
Fantastiskt!
Nu är hälften av Lucys valpar röntgade och alla de första 5 har fått A-höfter och 0 på armbågar!
Man kan ju inte vara annat är GLAD!
 
En glad Alma :)
 
 
Jag har ett väldigt pressat schema just nu. Svårt att hinna med allt och då vill man verkligen inte bli sjuk, men det har jag såklart blivit. Det slår aldrig fel på årstiden, jag är nästan alltid sjuk just vid denna tiden på året. När det börjar bli höst och luften blir fuktig. Det gillar inte min hals. I måndags fick jag ställa in min kurs pga att jag inte kunde prata. Igår var det lite bättre och jag valde att köra på. Både med den kurs jag höll och sedan min och Lucys agilitykurs (Den ville jag verkligen inte missa eftersom det närmar sig tävling).
Men det straffade sig idag. Straffet blev att jag fått ligga i sängen med feber och ond ond hals :(
Jag har INTE tid med detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0