Typiskt

Under natten har Dixie varit bra i magen och i morse var magen normal. 
Det var ju typiskt när jag nu hade bokat en veterinärtid som var för sent för att boka av. Så det vara bara att åka dit och konstatera att det nog hade gett med sig, för allt såg bra ut på henne. 1000 kr fick man betala för något jag själv redan konstaterat. Jaja, så var det med det.
Nu hoppas jag att det fortsätter hålla sig stabilt i alla fall. det är ju ändå det viktigaste!
 
Min själsfrände, min livskamrat, min skugga, min bästis som alltid är vid min sida! Hon är otroligt speciell min vackra hund! 
Nu hoppas jag att både hon och jag har klarat av sjukdomarna för denna gången så vi kan fokusera på det vi båda älskar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0