Nu börjar semestern

Om 2 timmar åker vi iväg till Charmonix för några dagars skidåkning. Det ska bli helt underbart!
Jag är sämst på att packa och just nu har jag kommit till det läget att jag dragit fram massa grejer och kläder som jag ska ha med, men som inte får plats och nu är det rörigt överallt. Passar på att ta en bloggpaus..... :)
 
Igår var det alla hjärtans dag och det är alltid trevligt :) Jag blev så fint uppvaktad med blommor och present (fick ett ryggskydd som jag varit för snål för att köpa, men som jag kommer ha stor glädje av nu på skidresan) och sen blev jag utbjuden på en supergod tre rätters middag på kvällen. Det var helt enkelt en superbra start på semestern :)
 
I veckan testade jag och Emelie en ny träningshall i Östra Ljungby. Den var superbra! 
Dixie fick träna på mästarbana och Lucy fick köra lite lydnad.
 
Här kommer en film från vår rallyträning. Lite småmissar här och där, men det ska vi rätta till :) Dixie är så härlig att träna med, hon gör sitt bästa och lite till ;) 
 
 
 
Lucy tränade rutan, fjärr och hoppet. Det gick faktiskt riktigt bra, men hon orkade inte så länge som hon brukar. Hon tog sin iller och gick och la sig på mitten av planen. Jag hoppas det är ett gott tecken..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0