Gott nytt år!

Jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Vi har haft en jätte bra jul och nyår. Och hundarna har klarat av alla festligheter utmärkt! 
 
Nytt år betyder nya möjligheter och nya mål att sträva efter. Problemet just detta år är att jag inte riktigt vet vilka mål jag ska sätta upp, så därför kallar jag det istället för planer:
 
Planer för Lucy 2014:
  • Få en valpkull våren 2014 (Hon beräknas löpa om en vecka om hon nu följer sin löpcykel som hon brukar)
  • Debutera i lydnadsklass 2 (och gärna ta ett första pris under året)
  • Starta i fortsättningsklass i rallylydnad och ta titeln RLD F
  • Deltaga på Världsutställningen 
 
Planer för Dixie 2014: 
  • Fortsätta tävla i mästarklass i rallylydnad och förhoppningsvis få så höga poäng så det räcker till en SM-kvalplats
  • Deltaga på Världsutställningen
 
Planer för Timja 2014:
  • Debutera i rallylydnad nybörjarklass
  • Plocka 2 cert och bli Svensk Utställningschampion
 
Planer för mig:
  • Se till så mina planer går i uppfyllelse!
 
 
Idag drar årets första träning igång och det ska verkligen bli kul, både jag och hundarna har längtat!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det kommer säkert att gå jätte bra med dina planer. Spännande med valp planerna.
Kram och god fortsättning på det nya året.
Gunilla och Juni med flock

2014-01-02 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0