Hejdå Cosmo!

Då har även Cosmo (Majtippans Taste of Twix) flyttat. Han ska bo i Stockholm.
 
Cosmo-bilder:
 
 
Även Dixie gillade Cosmo (såhär nära har ingen annan valp fått ligga) :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Cosmo med sin nya familj :)
 
 
Hejdå Cosmo!
 
 
Då har alla valpar flyttat och nu ska jag återgå till mitt "normala" liv. Ikväll flyttar jag hem till Landskrona igen. 
Just nu känns det väldigt tomt att inte ha några ulltussar runt fötterna, men det är ju mycket jobb med en valpkull också. Nu hoppas jag på att få fortsätta följa chokladkullen också genom livet hos sina nya familjer!
Jag är mycket nöjd med denna kullens valpköpare också och jag vet att alla valpar har kommit till fantastiska hem!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Förstår att det blir tomt men samtidigt skönt med vardag igen. Vi är så nöjda med Lava hittills . Alla andra är säkert det också.
Skickar många pussar från Lava❤️

2014-06-14 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0