Egentid

Nu har jag fått ordning på bredbandet! Tyvärr så fungerade inte nätverkskortet på min dator, men jag har fått låna en dator så länge :)
 
Det är fantastiskt vårväder ute och idag har jag och Dixie haft lite egentid. Vi har gått långpromenad vid havet, busat, Dixie har badat och hämtat pinne i vattnet och så har vi tränat rally. På strandpromenaden finns det några stenar med röda markeringar på och de använde jag till att träna "konskick". Dixie klarade det lätt som en plätt :)
 
Dixie på morgonens promenad
 
Dixie får göra det hon älskar! Hämta pinnar från vattnet :) 
 
Lucy fick vara hemma med hundvakten. Allt är lugnt som ni ser :) Hon passar på att sola magen
 
 
Lucy är på spaning.. Häromdagen hoppade en katt ner från taket mellan mina hundar. Katten är van vid hundar, men mina hundar är inte vana vid katter och det fattade katten snabbt och satte full fart mot sin egen trädgård med mina hundar hack i häl. Tur att katter är smidigare än hundar! 
Lucy sprang som bara den och glömde för ögonblicket bort att hon hade en tung mage :)
 
 
Igår var vi på vandring i Hovs Hallar (utan hundar). Det är lika vackert där som alltid!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie W

Vilken tjockgosig valpmage Lusen har.
Marie.

2014-03-29 @ 19:29:53
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Marie W

Vilken tjockgosig valpmage Lusen har.
Marie.

2014-03-29 @ 19:29:55
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Annika

Gud vilken härlig bild på Lucy när hon ligger och solar magen :-)

2014-03-31 @ 15:50:42
Postat av: Wilma

Håller tummarna för Lucy👍

2014-03-31 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0