Bilåkning

Idag har alla valpar åkt bil. De åkte ju bil en gång när de var jättesmå, men det märkte de inte, så jag räknar detta som deras första gång.
Vi åkte med dem i omgångar, 3 åt gången. Det gick riktigt bra! Vissa valpar satt snällt hela tiden, andra ville undersöka bilen och vissa ville pussas. jag hade nog väntat mig lite mer pip, men de var så duktiga allihopa.
Vi kommer åka mycket mer bil framöver. De sista två veckorna gör vi flera utflykter i veckan med valparna, så de ska nog hinna vänja sig ordentligt.
 
Jag är så kär i alla valparna! Alla är verkligen underbara! Idag sov de till 07.30! Det är helt otroligt! Och då var det återigen Lucy som väckte dem. De är tysta och nöjda, med undantag när de ska få mat en och en. Då är det ett himla liv på de som väntar på sin tur. De som förut var tysta, skriker som bara den nu ;) 
 
Här kommer filmsnutten som inte fungerade härom dagen, valparna leker:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla E

Vilken underbar start i livet alla valpar får. Jätte bra jobb du gör Maja. Så roligt att följa deras utveckling här på bloggen.
Valparna är hur söta som helst❤️

2014-05-07 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0